Waarom samenwerken ?
Indien u als administratiekantoor niet beschikt over aangifte software met een eigen PKI overheidcertificaat, kunt u in de toekomst geen gebruik meer maken van de Becon uitstel regeling, maar ook niet van de zogenoemde SBA en VIA berichten, dan mist u een service voor uw klanten.
Is samenwerking dan een oplossing voor u?
Ons kantoor heeft al samenwerking met verschillende collega’s van u op het gebied van: · Loonadministratie · Subsidie aanvragen · Externe belastingadviseur · Digitaal indienen jaarrekeningen
Ons kantoor beschikt over een zeer ervaren loonadministrateur en een dito belastingadviseur .
Onze software voldoet volledig aan de huidige en toekomstige eisen van de Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, met een eigen PKI overheidcertificaat.
Tevens hebben wij voor het aanvragen van diverse subsidies een certificaat die aan die specifieke eisen voldoet, u kunt hier bij denken aan de aanvraag voor Milieu subsidies, maar ook aan de aanvraag Subsidie Praktijkleren.
Wilt u uw klanten kunnen blijven bedienen op het gebied van het indienen van belastingaangiften, maar ook het deponeren van jaarcijfers dan zult u feitelijk over de eerder genoemde certificaten en software moeten beschikken.
Wellicht kan samenwerking met ons kantoor dan voor u een oplossing bieden. Indien u hier eens over van gedachten wilt wisselen, kunt u contact met ons opnemen.
Tel: 0575-530373
Email: info@wengr.nl
|
Samen staan we sterker |
Zweedsestraat 1 ruimte 10B 7202 CK ZUTPHEN Telefoon: 0575-530373 Mobiel: 06-10465763 |
Google zoeken:
Administratiekantoor Zutphen Boekhouder Zutphen Belastingaangifte Zutphen Belastingadviseur Zutphen Privé belastingaangifte Zutphen Loonadministratie Zutphen |