Loonadministratie: Wij verzorgen en/of controleren: Uw complete loonadministratie online U en uw medewerkers krijgen een online omgeving, met een eigen loon dossier. Door middel van: Periodieke salarisverwerking. U ontvangt van ons de salarisspecificaties, betaallijst salarissen, Loonjournaalposten (periodiek en cumulatief) en uw aangifte loonbelasting. Uitwisseling gegevens met uitvoeringsinstelling, belastingdienst en andere instanties. Adequate verwerking van CAO wijzigingen. Toetsing en toepassing van wet- en regelgeving. Loonstroken via e-mail. ( of zetten deze online voor uw medewerkers) Tevens verzorgen wij Pro forma loon- en kostenberekening om u een juiste indicatie te geven van de Loonkosten van de betreffende of nieuw aan te stellen werknemer
Personeelszaken: Wij bieden onder andere ten behoeve van de navolgende thema’s ondersteunende diensten: Arbeidsvoorwaarden (personeelshandboek, personeelsregeling) Hulp bij of verzorgen van beoordeling- en functioneringsgesprekken Opleiding en ontwikkeling (P.O.P.) Coachen Subsidieregeling Praktijkleren aanvragen.
Ook kunnen wij u ondersteunen bij: Wij kunnen ook de Subsidie Praktijkleren voor u aanvragen Werving en selectie Ontslag (uitvoering / begeleiding) Personeelsadministratie en –registratie Vervanging en ondersteuningen bij piek en ziek.
|
Loonadministratie & Personeelszaken |
Zweedsestraat 1 ruimte 10B 7202 CK ZUTPHEN Telefoon: 0575-530373 Mobiel: 06-10465763 |
Google zoeken:
Administratiekantoor Zutphen Boekhouder Zutphen Belastingaangifte Zutphen Belastingadviseur Zutphen Privé belastingaangifte Zutphen Loonadministratie Zutphen |